Frakt og levering


 

Vi elsker å gå på posten med pakker til det ganske land! Vi pakker hver eneste ordre med kjærlighet og håper du får masse komplimenter for ditt nye Dianasantrekk.

Hva koster frakt?

Vi har fast frakt på 49,- på alle bestillinger i nettbutikken under 1500,-. For bestillinger over 1500,- gir vi deg GRATIS frakt!

Pakke i postkassen - Posten/Bring
Vi sender alle pakker med Posten/Bring med fraktalternativet "Pakke i postkassen". Dette betyr at du får pakken levert hjem til deg, så lenge den ikke er for stor til å passe inn i din postkasse. Du vil da motta hentemelding fra ditt nærmeste postkontor. Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. 
Hente i butikk

Du kan hente ordren din GRATIS i butikken! Bestillingene pakkes fortløpende og det er ikke noe problem å komme innom og hente ut varene samme dag. Ønsker du å prøve varene på i butikk, må du gjerne det. Vi hjelper deg med evt. bytting av størrelse hvis det skulle være aktuelt. Ønsker du ikke å beholde varene ved henting i butikk, kan du levere dem tilbake til oss i butikken. Har du allerede betalt vil pengene bli refundert via Klarna når vi har kansellert din bestilling. 

Leveringstid

Pakken din sendes som regel av gårde innen to virkedager etter mottatt bestilling. Alle bestillinger sendes senest ut innen fire virkedager etter at bestillingen er mottatt. Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang på Posten kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. 

Savner du ordrebekreftelse?

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice. Vær oppmerksom på at genererte bekreftelsesmailer ofte kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.

Levering til utlandet?

Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland i øyeblikket. Men skulle du bo i Skandinavia og ønsker å handle hos oss, så send oss gjerne en mail til butikk@frokendianassalonger.no, så gjør vi alt vi kan for å hjelpe deg. 

Ofte stilte spørsmål:

Har min ordre gått igjennom?

Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Er min bestilling sendt?

Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.

Hvor er bestillingen min?

Vi sender med Bring og "Pakke i postkassen" denne tjenesten har 2 virkedagers leveringstid.

Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar kunden en SMS eller epost fra oss, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

Bring sender en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert tilbake bedriften.

Kan jeg endre min bestilling?

Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde så lenge den ikke har blitt behandlet av vårt lager enda. Gi oss beskjed så raskt du kan, vi ekspederer ofte nettbestillinger forløpene i butikkens åpningstid.

Kan jeg reservere et produkt?

Nei, du kan dessverre ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker. Men kontakt oss gjerne hvis det er noe du er usikker på.

Vi tar følgende forbehold
  • Varen kan være utsolgt.
  • Farger kan avvike fra virkeligheten.
  • Skrivefeil.
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.