Frakt og levering

Vi har fast frakt på 69,- på alle bestillinger i nettbutikken. Hente i butikk er selvfølgelig gratis!

Vi sender alle pakker med Posten/Bring med fraktalternativet "Pakke i postkassen". Dette betyr at du får pakken levert hjem til deg, så lenge den ikke er for stor til å passe inn i din postkasse. Hvis posten tilbyr dette i ditt område vil pakken bli levert i pose på døren hvis den er for stor for postkassen. Ellers vil du motta en hentemelding fra ditt nærmeste postkontor. Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. 

Pakken din sendes som regel av gårde innen en til to virkedager etter mottatt bestilling. Alle bestillinger sendes senest ut innen fire virkedager etter at bestillingen er mottatt. Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang på Posten kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. 

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice. Vær oppmerksom på at genererte bekreftelsesmailer ofte kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.

Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland i øyeblikket. Men skulle du bo i Skandinavia og ønsker å handle hos oss, så send oss gjerne en mail til butikk@frokendianassalonger.no, så gjør vi alt vi kan for å hjelpe deg. 

OFTE STILTE SPØRSMÅL:

Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.

Vi sender med Bring og "Pakke i postkassen" denne tjenesten har 2 virkedagers leveringstid.

Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar kunden en SMS eller epost fra oss, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

Bring sender en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert tilbake bedriften.

Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde så lenge den ikke har blitt behandlet av vårt lager enda. Gi oss beskjed så raskt du kan, vi ekspederer ofte nettbestillinger forløpene i butikkens åpningstid.

Nei, du kan dessverre ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker. Men kontakt oss gjerne hvis det er noe du er usikker på.

VI TAR FØLGENDE FORBEHOLD

  • Varen kan være utsolgt.
  • Noen få varer er kun tilgjengelige for henting i vår butikk på Grünerløkka
  • Farger kan avvike fra virkeligheten.
  • Skrivefeil.
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.