Ofte stilte spørsmål:
Har min ordre gått igjennom?
Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.
Er min bestilling sendt?
Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.
Hvor er bestillingen min?
Vi sender med Bring og "Pakke i postkassen" denne tjenesten har 2 virkedagers leveringstid.
Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar kunden en SMS eller epost fra oss, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.
Bring sender en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert tilbake bedriften.
Kan jeg endre min bestilling?
Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde så lenge den ikke har blitt behandlet av vårt lager enda. Gi oss beskjed så raskt du kan, vi ekspederer ofte nettbestillinger forløpene i butikkens åpningstid.
Kan jeg reservere et produkt?
Nei, du kan dessverre ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker. Men kontakt oss gjerne hvis det er noe du er usikker på.
Vi tar følgende forbehold
- Varen kan være utsolgt.
- Noen få varer er kun tilgjengelige for henting i vår butikk på Grünerløkka
- Farger kan avvike fra virkeligheten.
- Skrivefeil.
- Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.