Frakt og levering
Vi har frakt fra kr 69,- i nettbutikken. Du kan i de fleste tilfeller velge selv om du vil ha pakken sendt til din postkasse eller hente på ditt lokale hentested.
Vi sender alle pakker med Posten/Bring, og du kan velge mellom fraktalternativet "Pakke i postkassen" eller "Hentested".
Dette betyr at du kan få pakken levert hjem til deg hvis du ønsker, så lenge den ikke er for stor til å passe inn i din postkasse. Hvis pakken allikevel skulle vise seg å være for stor, og Posten tilbyr det i ditt område, vil pakken bli levert i pose på døren.
Ellers vil du motta en hentemelding fra ditt nærmeste hentested. Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.
Hvis du ikke henter pakken din og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr.
Husk at du kan følge med pakken din i Posten-appen!
Pakken din sendes som regel av gårde innen en til to virkedager etter mottatt bestilling. Alle bestillinger sendes senest ut innen fire virkedager etter at bestillingen er mottatt.
Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang på Posten kan leveringstiden være noe lengre.
Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss.
Så snart du har gjennomført din bestilling vil du få en ordrebekreftelse på mail! Finner du den ikke, sjekk spammen din da denne dessverre har en lei tendens til å bli stoppet av spam-filteret!
Har du fortsatt ikke fått den kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice på butikk@frokendianassalonger.no
Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland i øyeblikket. Men skulle du bo i Skandinavia og ønsker å handle hos oss, så send oss gjerne en mail til butikk@frokendianassalonger.no, så gjør vi alt vi kan for å hjelpe deg.
OFTE STILTE SPØRSMÅL:
Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent. Sjekk spammen din hvis du ikke finner den!
Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.
Vi sender med Posten/Bring og som regel har de 2 virkedagers leveringstid.
Hvis pakken er bestilt til postkasse, men ikke får plass, mottar du en SMS eller epost fra Posten, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.
Posten sender en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert tilbake oss. Hvis du ikke henter pakken din og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr.
Husk at du kan følge med pakken din i Posten appen så fort den er sendt fra oss!
Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde så lenge den ikke har blitt behandlet av vårt lager enda. Gi oss beskjed så raskt du kan, vi ekspederer ofte nettbestillinger fortløpende i butikkens åpningstid.
Nei, du kan dessverre ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker. Men kontakt oss gjerne hvis det er noe du er usikker på.
VI TAR FØLGENDE FORBEHOLD
- Varen kan være utsolgt.
- Noen få varer er kun tilgjengelige for henting i vår butikk på Grünerløkka
- Farger kan avvike fra virkeligheten.
- Skrivefeil.
- Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.