Best på service👌Rask levering⚡️Gratis frakt over 1500,- 🌟

Frakt og levering


 

Dette bildet er fra før, når vi gikk på posten selv med hver eneste pakke😅 Nå har vi heldigvis en snill postmann som kommer og henter pakkene våre! Vi pakker hver eneste ordre med kjærlighet og håper du får masse komplimenter for ditt nye Dianasantrekk.

Hva koster frakt?

Vi har fast frakt på 69,- på alle bestillinger i nettbutikken under 1500,-. For bestillinger over 1500,- gir vi deg GRATIS frakt! På noen få store og skjøre ting kommer det et fraktgebyr på 99,- da disse ikke kan sendes med vanlig pakkepost.

Pakke i postkassen - Posten/Bring
Vi sender alle pakker med Posten/Bring med fraktalternativet "Pakke i postkassen". Dette betyr at du får pakken levert hjem til deg, så lenge den ikke er for stor til å passe inn i din postkasse. Hvis posten tilbyr dette i ditt område vil pakken bli levert i pose på døren hvis den er for stor for postkassen. Ellers vil du motta en hentemelding fra ditt nærmeste postkontor. Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. 
Hente i butikk

 Du kan hente ordren din GRATIS i butikken vår på Løkka eller på vårt nye lager på Laksen!

Hentetider i Markveien 56 på Grünerløkka: man-lør: 11-18 søn: 12-17

Hentetider på Laksen, Maridalsveien 188 på Bjølsen: man-fre. 10-16

 Bestillingene pakkes fortløpende og du vil få en mail så snart varen din er klar for henting på ditt valgte hentested! Som oftest er varene klare til å hentes i løpet av kort tid.  Velger du henting i Markveien og ønsker å prøve varene på i butikken, må du gjerne det. Vi hjelper deg med evt. bytting av størrelse hvis det skulle være aktuelt. Vi har dessverre ikke prøvemuligheter på Laksen. Ønsker du ikke å beholde varene ved henting i butikk, kan du levere dem tilbake til oss i butikken. Betalingen for bestillingen vil bli refundert via den betalingsløsningen du benyttet til kjøpet.

❗️ Alle "Hent i butikk" bestillinger må hentes innen 14 dager. Etter dette vil ordren automatisk bli kansellert. Skulle du bli forhindret i å hente varene dine innen fristen, gi oss en beskjed så løser vi det😘

Leveringstid

Pakken din sendes som regel av gårde innen en til to virkedager etter mottatt bestilling. Alle bestillinger sendes senest ut innen fire virkedager etter at bestillingen er mottatt. Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang på Posten kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. 

Savner du ordrebekreftelse?

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice. Vær oppmerksom på at genererte bekreftelsesmailer ofte kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.

Levering til utlandet?

Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland i øyeblikket. Men skulle du bo i Skandinavia og ønsker å handle hos oss, så send oss gjerne en mail til butikk@frokendianassalonger.no, så gjør vi alt vi kan for å hjelpe deg. 

Ofte stilte spørsmål:

Har min ordre gått igjennom?

Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Er min bestilling sendt?

Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.

Hvor er bestillingen min?

Vi sender med Bring og "Pakke i postkassen" denne tjenesten har 2 virkedagers leveringstid.

Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar kunden en SMS eller epost fra oss, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

Bring sender en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert tilbake bedriften.

Kan jeg endre min bestilling?

Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde så lenge den ikke har blitt behandlet av vårt lager enda. Gi oss beskjed så raskt du kan, vi ekspederer ofte nettbestillinger forløpene i butikkens åpningstid.

Kan jeg reservere et produkt?

Nei, du kan dessverre ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker. Men kontakt oss gjerne hvis det er noe du er usikker på.

Vi tar følgende forbehold
  • Varen kan være utsolgt.
  • Noen få varer er kun tilgjengelige for henting i vår butikk på Grünerløkka
  • Farger kan avvike fra virkeligheten.
  • Skrivefeil.
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.